Klikk her for å laste ned skjema for reparasjon
Klikk her for å laste ned skjema for reparasjon (for firma med større leveranser)
(Etter du har klikket på linken åpner det seg en pdf-fil hvor du kan skrive direkte i feltene. Du kan enten lagre (med dine endringer) og sende per epost, eller lagre uten endringer / printe skjemaet)
Ofte stilte spørsmål
Pakken jeg har sendt til dere har kommet, men har ikke blitt hentet.
Det er ikke alltid vi får hentemelding om pakker på Posten. Noen ganger tar det også litt tid før vi mottar disse. Så dersom propell sendes til vår postboks-adresse er det fint om vår mail-adresse blir lagt inn slik at vi mottar hentemelding per e-post.
Må jeg legge ved noen beskrivelse i eska?
Dersom du har hatt e-post korrespondanse med en av våre ansatte er det fint dersom denne legges ved propellene. Om ikke så setter vi alltid pris på en lapp med navn, addresse, telefonnummer og hva du ønsker vi skal gjøre med propellene, da det hender at postlappene foran på pakkene revner eller forsvinner under transport. Det ligger eget skjema man kan fylle ut og legge ved. Skjemaet finner du her.
Hvor skal jeg sende pakken?
Dersom du sender inn propellere som privat-kunde må pakken sendes som en service-/Norgespakke til: Winrace Propellers AS, Postboks 54, 4855 Froland. Skal propellene sendes inn via bedrift og bedriftspakke sendes dør-til-dør (dersom man har avtale med Posten) til: Winrace Propellers AS, Bjørumsvegen 36, 4820 Froland.
Hvordan bør jeg pakke propellene?
En vanlig pappeske med litt avispapir, plastposer eller lignende rundt propellen bør være mer enn godt nok.
Hva er den billigste måten å sende propeller på?
Posten er et godt alternativ. Av og til kan også lokale budtjenester ha gode priser, spesielt dersom man skal sende inn flere propellere.
Posten ber om e-post eller mobilnummer for å bruke varslings-tjenesten.
Du kan bruke 954 00 875 eller post(@)winrace.no.